Det er mange grunner til å vurdere å bytte medlemssystem. Med den store utviklingen på området, kan et nytt system gi deg bedre oversikt og nye muligheter, enten du er en frivillig organisasjon, idrettslag, arrangør eller forening.
1. Lettvint 🚫 Slipp tidkrevende excel-ark med store feilmarginer! Med Rubic registreres alt i sanntid, enten det er endring av bane, kontingent, påmelding eller akkreditering. Alle involverte får samme beskjed til samme tid.
2. Standardløsning 🔧 Rubic tilbyr en fullgod standardløsning som dekker de fleste behov. Systemet er brukervennlig og effektivt, og kan tilpasses spesifikke krav. En kostnadseffektiv løsning som krever lite vedlikehold.
3. App 📱 Med Rubic Connect blir terskelen lavere for å engasjere seg. Appen gjør det enkelt for medlemmer i alle aldre og støtteapparatet å bruke systemet daglig. Denne høsten lanseres den splitter nye appen “Rubic Connect”!
4. Brukervennlig 👍 Rubic er et levende medlemssystem som hører på brukerne. Hver fjortende dag lanseres oppdateringer for å gjøre systemet enda mer brukervennlig. Målet er alltid at systemet skal være enkelt og intuitivt å bruke.
5. Kommunikasjon 📢 God kommunikasjon er avgjørende. Med Rubic kan du enkelt sende meldinger, e-poster, SMS og push-varsler direkte fra systemet. Dette sikrer at alle medlemmer får viktig informasjon i tide.
Les hvordan vi løser dette i Rubic
6. Økonomi – Betaling med Vipps! 💸 Gjør det enkelt for medlemmene å betale med Vipps! Rubic gir full oversikt over betalinger, fakturaer og purringer, og gjør det enkelt å holde styr på økonomien. Flere betalingsmetoder øker sjansen for gjennomførte kjøp.
7. Integrasjon med Catacloud 📊 Rubic integreres sømløst med Catacloud, noe som gjør det enkelt å holde styr på økonomien. Denne integrasjonen sikrer at alle økonomiske transaksjoner automatisk synkroniseres, noe som sparer tid og reduserer feil. For mer informasjon, besøk Catacloud.
Ønsker du et møte med oss for å se på mulighetene på hvordan vi kan løse dette for dere?