Spar penger ved å bytte til RUBIC

Med Rubic kan du enkelt administrere medlemskap, arrangementer, påmeldinger og mye mer på en brukervennlig plattform. Uansett om du driver en liten lokal idrettsklubb eller organiserer store sportsarrangementer, er Rubic den perfekte løsningen for å forenkle og effektivisere dine administrative oppgaver.

Prøv Rubic Gratis i 30 dager, og se hvilke gevinst muligheter dette vil ha for deres organisasjon. 

Min kontaktinformasjon

Ikke nøl med å ta kontakt med meg om det er noe du lurer på eller ønsker mer informasjon om. 

Idrettslag, Forening og Arrangør

Vi i Rubic brenner for å utvikle smarte løsninger for lag, foreninger og Arrangører i Norge.  Derfor er vårt hovedmål at vi skal lage god softwareløsninger for mange med hovedfokus på å finne de beste løsningene for din organisasjon. Rubic passer for alle idrettslag, både store som små. Enten om idrettslaget er nyetablert eller veldrevet, så kan Rubic hjelpe deg med å administrere medlemsmassen og lette oppgavene man har i idrettslaget.

Har Rubic en egen app?

    • Ja, Rubic har sin helt egen app kalt «Rubic Connect». Dette er en app som medlemmene fritt kan bruke og ha tilgang til. Her kan man bl.a. se status på betalinger, ha oversikt over og melde seg på aktiviteter, samt kommunisere med andre medlemmer via nyhetsfeed/chat.


Har Rubic NIF-integrasjon og FIKS-synkronisering?

    • Ja, Rubic har NIF-integrasjon og er et godkjent system for idrettslag. Tilbyr ditt idrettslag fotball som aktivitet er det også mulig å synkronisere og hente inn kamper fra FIKS til Rubic.
 

Har Rubic løsninger for å håndtere og administrere treningstider og utleie av baner ?

    • Ja, Rubic har i 2023 fornyet «banekalenderen» som nå heter «Lokasjon». I lokasjonskalenderen får du full oversikt over organisasjonens baner, haller og lokaler på ett sted. Rubics lokasjonskalender, som både kan brukes i app og  nettleser, gir deg oversikt over alle lag med den innebygde banefordeleren. Her kan du sette opp faste treninger, gjøre raske endringer, drive ressursallokering på tvers av baner/ haller, og planlegge.


Kan man fakturere og sende ut faktura via Rubic?

    • Ja, det kan man. Rubic er et fullverdig faktureringssystem. Fakturaen kan enkelt sendes fra medlemssystemet, og medlemmene kan velge mellom flere betalingsmetoder som f.eks. VIPPS, bankkort, kid/konto, avtalegiro. Når en faktura betales blir dette også automatisk oppdatert i medlemslisten, dermed får du full kontroll på betalinger til enhver tid.

Kan man kommunisere med medlemmer i Rubic?

    • Ja, man kan enkelt kommunisere med medlemmer både fra Rubic sin webversjon via E-post/SMS og fra appen Rubic Connect via Nyhetsfeed/chat.


Baserer Rubic seg på standardløsninger?

    • Ja, Rubic baserer seg på standardløsninger, men vår egen utviklingsavdeling som holder til i Lillehammer har vi også mulighet til å utvikle produktet/tjenestene til det enkelte idrettslag sitt behov.

Hva gjør jeg hvis jeg trenger hjelp?

    • Rubic har en egen supportavdeling som er tilgjengelig på telefon og mail fra 08.00 – 16.00 alle hverdager. 
      Telefon: 400 02 292
      Mail: support@rubic.no

Hva koster Rubic?

    • Rubic har en modul- og medlemsbasert prismodell, der antall moduler idrettslaget ønsker, samt størrelsen på medlemsmassen er med på å bestemme prisen. 

Våre moduler

1100 +

Noen av Rubic sine kunder i idretts-Norge