Har du irritert deg over at viktig informasjon ikke kommer frem til riktig e-postadresse? Eller glemt å betale en medlemskontingent for fakturaen har blitt borte? Nå finnes det en løsning som sikrer at fremtiden blir enklere.
Automatisk og digitalt medlemssystem
Med Rubic får du et digital system som gjør det enkelt å registrere og administrere alle medlemmene i din forening. Systemet er utviklet i Norge som et svar på utfordringer norske foreninger ofte møter på i hverdagen. Med supportavdeling i Lillehammer og i Kvam i Gudbrandsdalen er det heller ikke lang vei til hjelp om du skulle stå fast. Systemet gjør det mulig for deg å ha tilgang på all nødvendig informasjon om dine medlemmer, slik at du enkelt kan kontakte dem med viktig informasjon.
Hvordan velge riktig medlemssystem? Les våre åtte beste tips til hva du bør tenke på før du velger.
Effektiv kommunikasjon i foreningen din
Om du er medlem i, eller leder av en forening, har du helt sikkert lagt merke til hvor viktig det er at alle medlemmer er registrert med korrekt navn og kontaktinformasjon. Du har kanskje også lagt merke til hvor vanskelig det kan være å lykkes med dette? Enten din organisasjon består av ti, hundre eller mange tusen medlemmer, vil det være behov for å kommunisere effektivt med alle sammen. Rubic sitt automatiske medlemssystem lar deg gjøre nettopp dette.
Sørg for at arrangementet kommer i havn
Store arrangementer krever mye samarbeid. Ofte er det snakk om at mange titalls, kanskje hundrevis, av mennesker skal utføre ulike arbeidsoppgaver. For at dette skal gå bra er det viktig at ledelsen har oversikt over alle frivillige og riktig kontaktinformasjon til disse. Med Rubic sitt automatiske og digitale medlemssystem er det mulig å få god oversikt. I tillegg synkroniseres alle lister opp mot hverandre, slik at oppdatert kontaktinformasjon er tilgjengelig i alle ledd.
Gjør det enkelt å være med i idrettsklubb
Også i idrettslag og -klubber er det behov for et oversiktlig og enkelt medlemssystem. Det får du med Rubic. Vårt digitale system sørger for at endringer overføres til alle lister og gjør det enkelt å ajourføre medlemmenes kontaktinformasjon. Det vil gjøre hverdagen enklere for alle involverte i idrettsklubben.