Med kundene i fokus – Rubic prioriterer support og kundetilfredshet

 Å ha en pålitelig og effektiv support er avgjørende for å gi gode kundeopplevelser. Hos Rubic er støtte og kundetilfredshet alltid av høyeste prioritet.

Vi har intervjuet Åse Marita Høitomt, kundeansvarlig og nyansatt i januar, og supportmedarbeiderne Helene Kolloen Bonde og Sander Mathisen Formo for å finne ut hvordan Rubic setter kundene først.

Support står i sentrum

Sander Formo har vært lærling i Rubic i to år og har jobbet på support hele tiden. Han beskriver sin læringsprosess som annerledes enn mange andre steder, der han stadig har måttet hoppe ut i nye og utfordrende situasjoner. 

  • Å ha en bred kunnskap om flere systemer er nødvendig for å kunne gi god support. Samtidig gjør dette jobben spennende og aldri kjedelig.

Sander Formo

Læring og vekstmuligheter

Helene Kolloen Bonde har vært lærling i Rubic like lenge som Sander. Hun beskriver arbeidet som veldig gøy og lærerikt, spesielt når det kommer til tekniske og servicefokuserte oppgaver. Å bli kastet ut i store og utfordrende oppgaver har gitt henne muligheten til å utvikle seg og lære mye.

Helene Kolloen Bonde

Daglig leder og nyansatt

Åse Marita Høitomt er Rubics nyansatte kundeansvarlige på kundesenteret. Hun bringer med seg verdifull erfaring fra Lillehammer Kvinnefotballklubb, der hun var ansatt som daglig leder. Klubben har i mange år benyttet Rubics medlemssystem, Høitomt er derfor svært godt kjent med systemet som administrator. Nyttig erfaring å ha med seg i stillingen hun nå besitter.

Jeg så at Rubic søkte etter en ny kundeansvarlig, og bestemte meg for å søke. Det som virkelig fanget min interesse var det effektive verktøyet som jeg selv hadde så stor nytte av i forrige jobb. I tillegg til Rubics kontinuerlige utvikling og det unge, inkluderende arbeidsmiljøet.

Bred erfaring

Med seg i bagasjen har Høitomt en idrettsadministrativ utdanning, og erfaring fra både NISO og Lillehammer kommunes park og idrett, før hun startet i fotballklubben. 

  • I LKFK hadde jeg veldig varierte arbeidsoppgaver som inkluderte  alt fra økonomi og marked til dugnadsoppsett, banefordeling, arrangementer, i tillegg til å være klubbens kontaktperson. Gjennom denne erfaringen har jeg blitt kjent med mange, opparbeidet meg et stort nettverk og fått verdifull innsikt i idrettsmiljøet. Det er utrolig givende å jobbe så tett på idretten.

Høitomt er mamma til to små gutter, noe som nok tar opp mye av fritiden. Men hun rekker også andre ting;

  • På fritiden liker jeg aller best fysisk aktivitet og turer i friluft, og selvfølgelig følge de to små gutta våre i det de interesserer seg for. I tillegg har jeg de siste årene også fått interessen for å sy, og digger kombinasjonen av det kreative og produktive.

Godt og sterkt team

Høitomt begynte i Rubic i januar, og er nå godt etablert i jobben. Hennes brede kompetanse kommer godt med i jobben.

  • Det er spennende arbeidsoppgaver og gode kolleger. Sammen med Helene og Sander utgjør vi et godt og sterkt team og har det veldig hyggelig sammen på jobb.

Rubic er glade for å ha henne ombord og ser frem til å utnytte hennes erfaring og engasjement for å drive Rubic videre mot suksess.

Ta kontakt med kundesenterer her.

Siste fra blogg

Kom i gang

RUBIC har hjulpet over tusen organisasjoner og deres medlemmer til en enklere hverdag. Få mer tid til aktivitet – prøv RUBIC uten forpliktelser

Kom i gang

RUBIC har hjulpet over tusen organisasjoner og deres medlemmer til en enklere hverdag. Få mer tid til aktivitet – prøv RUBIC uten forpliktelser

Del denne artikkelen

Månedens nye kunder i November!

Vi ønsker følgende organisasjoner velkommen til Rubic:  Nord-Amerika Foreningens NORAM formål er å fremme gjensidig kunnskap og forståelse mellom Norge og Nord-Amerika. NORAM jobber for at

Les mer »

Jeg ønsker å bli mer effektiv

Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende

Prøv Gratis

Prøv Rubic helt uforpliktende for å se om RUBIC kan hjelpe dere til å spare tid og få mer kontroll på medlemmene.

“Drift smartere, øk inntektene og frigjør tid til bedre aktivitet”

Rubic AS skal være best på å hjelpe foreninger til å:

  • Drive profesjonelt
  • Yte god service til medlemmene
  • Frigjøre mest mulig tid hos administrasjon
  • Sørge for god kommunikasjon mellom grupper og medlemmer