Enten du jobber med studentforeninger, forskernettverk eller utdanningsprosjekter, gir Rubic deg verktøyene du trenger for å ha full kontroll på arbeidsprosesser, kommunikasjon og regnskap. Gjør rapportering, samarbeid og oppfølging enklere – alt på ett sted!
Drift av en forening skal være inspirerende, ikke tidkrevende. Med vår smarte løsning får du alt du trenger for å administrere medlemmer, økonomi og arrangementer – alt på ett sted!
App med mulighet for kommunikasjon
Medlemssystem som holder kontroll
Løsning kan tilpasses deres behov
Vipps, bank- og kreditkort, OCR
Påmeldingsløsning som dekker deres behov
Mulighet for allianseoppsett
Rubic Regnskap et samarbeid med ECIT
Vi gjør det sømløst å bytte system
Norsk support på e-post og telefon
La oss hjelpe deg å utforske disse mulighetene og tilpasse en løsning som passer perfekt til dine behov. Kontakt oss for en uforpliktende prat i dag og ta det første steget mot en smartere og tryggere fremtid.
Vi hjelper deg med å skreddersy løsningen til konkurransedyktige priser.
Lang erfaring
Vi har vært i bransjen siden 2014 og har over 170 idrettslag som bruker oss
Norsk Support
Vi har en svartid på under 2 minutter på telefon og 24 timer på e-post
Solid eierskap
I 2023 ble Rubic kjøpt opp av ECIT som i dag eier 56,27 %. Resten eies av gründerne.
Fokus
I Rubic har vi fokus på lytte til hva kunden ønsker seg i forhold til vår roadmap.
Få mer tid til det som betyr noe – engasjement og vekst!
Vår løsning er skreddersydd for foreninger som vil vokse og engasjere medlemmene sine. Med smarte automatiseringer og fleksible funksjoner gjør vi hverdagen enklere, slik at du kan fokusere på det viktigste – fellesskapet.
.
Gjør som hundrevis av andre foreninger!
Med Rubic Forening slipper du tungvinte regneark og manuelt papirarbeid. Digitaliser din forening og få en smartere hverdag for både administrasjonen og medlemmene.
Uansett om du administrerer en kulturforening, en humanitær organisasjon, et fagforbund eller en annen type forening, gir Rubic deg verktøyene du trenger for en sømløs drift. Våre løsninger hjelper deg med å effektivisere arbeidet, slik at du kan bruke mer tid på det som virkelig betyr noe – engasjementet og fellesskapet!
✅ Mindre administrasjon – mer tid til aktivitet ✅ Alt på ett sted – enkelt og oversiktlig ✅ Trygg og moderne løsning tilpasset din forening
Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende
Ønsker du å vite vår priser?
Rubic sin prismodell er utformet for å gi deg fleksibilitet og skreddersydde løsninger for din organisasjon. Våre priser er basert på antall moduler du ønsker å benytte deg av, samt antall medlemmer i organisasjonen din. Dette gjør at dere kun betaler for det dere trenger, og kan tilpasse abonnementet etter dine spesifikke behov.
For å få et uforpliktende tilbud fra oss, er det enkelt. Du trenger bare å fylle ut skjemaet. Når vi mottar skjemaet, vil en dedikert rådgiver ta kontakt med deg innen 1 til 2 arbeidsdager. Rådgiveren vil ta kontakt med deg for å forstå dine behov og ønsker, og deretter lage uforpliktende tilbud spesifikt for din organisasjon.
Ikke nøl med å sende inn skjemaet i dag for å få ballen i gang og motta ditt uforpliktende tilbud. Vi ser frem til å samarbeide med deg og finne den beste prismodellen som passer for din organisasjon.