Kommune

Effektiv organisering av frivillige og valgmedarbeidere med Rubic Organizer

Rubic Organizer gir kommuner verktøyene de trenger for å håndtere alle typer midlertidige ressurser på en enkel og oversiktlig måte. Vår alt-i-ett-plattform gjør det mulig å organisere frivillige, valgmedarbeidere og andre sentrale roller – helt uten unødvendig papirarbeid og ineffektive prosesser.

Alt du trenger for en vellykket festival eller kulturarrangement – samlet i én plattform!

Tenk deg et system som gjør planlegging og gjennomføring av festivalen enklere, raskere og mer profesjonell. Der frivillige får tydelige instrukser, deltakere får sømløs adgang, og du som arrangør har full oversikt i sanntid.

Flere store og små festivaler har allerede oppdaget fordelene med Rubic Organizer – nå er det din tur til å forenkle arrangementshåndteringen!

App med mulighet for kommunikasjon

Enkel Rekruttering av frivillige

Løsning kan tilpasses deres behov

Akkreditering - Sømløst og effektivt

Rapporter - Gir god oversikt

Belønninger - Basert på vakter

Moderne løsning - Ny versjon 2025

Vi gjør det sømløst å bytte system

Norsk support på e-post og telefon

La oss hjelpe deg å utforske disse mulighetene og tilpasse en løsning som passer perfekt til dine behov. Kontakt oss for en uforpliktende prat i dag og ta det første steget mot en smartere og tryggere fremtid.

Vi hjelper deg med å skreddersy løsningen til konkurransedyktige priser.

Lang erfaring

Vi har vært i bransjen siden 2014 og har over 170 idrettslag som bruker oss

Norsk Support

Vi har en svartid på under 2 minutter på telefon og 24 timer på e-post

Solid eierskap

I 2023 ble Rubic kjøpt opp av ECIT som i dag eier 56,27 %. Resten eies av gründerne.

Fokus

I Rubic har vi fokus på lytte til hva kunden ønsker seg i forhold til vår roadmap.

Gjør planleggingen enklere – prøv Rubic Organizer i dag!

📅 Book et møte i dag – finn ut hvordan Rubic Organizer kan forenkle og effektivisere ditt arrangement! 🚀 Få en gratis demo og se hvordan du kan spare tid, redusere stress og få full kontroll.

.

Med Rubic Organizer får kommunen din:

Full oversikt og kontroll over alle frivillige og medarbeidere i ett system
Automatisert registrering, kommunikasjon og oppfølging
Effektiv ressursplanlegging for valg, arrangementer og frivillighetsprosjekter
Enkel tilgang for ansatte og frivillige – både via mobil og PC
Sømløs koordinering på tvers av kommunale avdelinger

Gjør det enklere å mobilisere mennesker og sikre en smidig gjennomføring av både valg og frivillighetsarbeid i din kommune!

📅 Bestill en demo i dag!
📍 Les mer på www.rubic.no/organizer

Referanser.

Noen av våre fornøyde kunder

Jeg ønsker å bli mer effektiv

Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende

Ønsker du å vite vår priser?

Rubic sin prismodell er utformet for å gi deg fleksibilitet og skreddersydde løsninger for din organisasjon. Våre priser er basert på antall moduler du ønsker å benytte deg av, samt antall medlemmer i organisasjonen din. Dette gjør at dere kun betaler for det dere trenger, og kan tilpasse abonnementet etter dine spesifikke behov.

For å få et uforpliktende tilbud fra oss, er det enkelt. Du trenger bare å fylle ut skjemaet. Når vi mottar skjemaet, vil en dedikert rådgiver ta kontakt med deg innen 1 til 2 arbeidsdager. Rådgiveren vil ta kontakt med deg for å forstå dine behov og ønsker, og deretter lage uforpliktende tilbud spesifikt for din organisasjon.

Ikke nøl med å sende inn skjemaet i dag for å få ballen i gang og motta ditt uforpliktende tilbud. Vi ser frem til å samarbeide med deg og finne den beste prismodellen som passer for din organisasjon.