Organisasjoner

Effektiv organisering av frivillige med Rubic Organizer

Organisasjoner som jobber med frivillige har mange krav og hensyn å ta. De trenger en fleksibel løsning som støtter deres arbeidsprosesser, forenkler administrasjonen og gir full oversikt. Med Rubic Organizer får dere et kraftig verktøy som hjelper dere med å strukturere det daglige arbeidet, samle all informasjon i ett system og optimalisere arbeidsprosessene.

– et komplett system for optimal drift

Rubic Organizer gir organisasjoner en komplett plattform for å håndtere frivillige, funksjonærer og deltidsansatte. Vi forstår deres behov og snakker deres språk. Vår løsning støtter både små og store organisasjoner i deres arbeid med å planlegge, gjennomføre og evaluere aktiviteter.

App med mulighet for kommunikasjon

Påmelding med flere nivåer

Løsning kan tilpasses deres behov

Akkreditering - Sømløst og effektivt

Rapporter - Gir god oversikt

Belønninger - Basert på vakter

Moderne løsning - Ny versjon 2025

Vi gjør det sømløst å bytte system

Norsk support på e-post og telefon

La oss hjelpe deg å utforske disse mulighetene og tilpasse en løsning som passer perfekt til dine behov. Kontakt oss for en uforpliktende prat i dag og ta det første steget mot en smartere og tryggere fremtid.

Vi hjelper deg med å skreddersy løsningen til konkurransedyktige priser.

Lang erfaring

Vi har vært i bransjen siden 2014 og har over 170 idrettslag som bruker oss

Norsk Support

Vi har en svartid på under 2 minutter på telefon og 24 timer på e-post

Solid eierskap

I 2023 ble Rubic kjøpt opp av ECIT som i dag eier 56,27 %. Resten eies av gründerne.

Fokus

I Rubic har vi fokus på lytte til hva kunden ønsker seg i forhold til vår roadmap.

Gjør planleggingen enklere – prøv Rubic Organizer i dag!

📅 Book et møte i dag – finn ut hvordan Rubic Organizer kan forenkle og effektivisere ditt arrangement! 🚀 Få en gratis demo og se hvordan du kan spare tid, redusere stress og få full kontroll.

.

Med Rubic Organizer får organisasjonen din:

Planlegg
✅ Full oversikt over status og ressurser
✅ Effektiv rekruttering av frivillige
✅ Enkelt verktøy for opplæring og informasjonsdeling

Gjennomfør
✅ Sømløs kommunikasjon med frivillige og ansatte
✅ Smart vaktplanlegging for optimal ressursbruk
✅ Enkel akkreditering og tilgangskontroll

Lær og forbedre
✅ Statistikk og innsikt for bedre beslutninger
✅ Effektiv forvaltning av frivillige og medarbeidere
✅ Strukturert evaluering for kontinuerlig forbedring

Med Rubic Organizer får dere en moderne, brukervennlig og skalerbar løsning som gjør det enklere å administrere frivilligheten og skape effektive arbeidsprosesser.

 

Referanser.

Noen av våre fornøyde kunder

Jeg ønsker å bli mer effektiv

Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende

Ønsker du å vite vår priser?

Rubic sin prismodell er utformet for å gi deg fleksibilitet og skreddersydde løsninger for din organisasjon. Våre priser er basert på antall moduler du ønsker å benytte deg av, samt antall medlemmer i organisasjonen din. Dette gjør at dere kun betaler for det dere trenger, og kan tilpasse abonnementet etter dine spesifikke behov.

For å få et uforpliktende tilbud fra oss, er det enkelt. Du trenger bare å fylle ut skjemaet. Når vi mottar skjemaet, vil en dedikert rådgiver ta kontakt med deg innen 1 til 2 arbeidsdager. Rådgiveren vil ta kontakt med deg for å forstå dine behov og ønsker, og deretter lage uforpliktende tilbud spesifikt for din organisasjon.

Ikke nøl med å sende inn skjemaet i dag for å få ballen i gang og motta ditt uforpliktende tilbud. Vi ser frem til å samarbeide med deg og finne den beste prismodellen som passer for din organisasjon.