Rubic samlet arrangørkunder til seminar på ECIT Fornebu

I går inviterte Rubic sine arrangørkunder til en innholdsrik og lærerik dag på ECIT Fornebu. Det ble en dag fylt med engasjerte diskusjoner, erfaringsutveksling og spennende presentasjoner, der arrangørene fikk mulighet til å dele innsikt og lære av hverandre.

Anders Retterås, sjefsutvikler i Rubic, og Lisa-Marie Hovland, leder for kultur og arrangør, presenterte den nye frivillighetsløsningen «Rubic Organizer.» Dette systemet er skreddersydd for å effektivisere organiseringen av frivillige, noe som fikk stor interesse blant deltakerne. I tillegg var det flere relevante temaer på agendaen, som bidro til å gjøre dagen svært verdifull for deltakerne.

Blant de fremmøtte var representanter fra både festival- og idrettsbransjen, inkludert store aktører som Øyafestivalen, Palmesus, Holmenkollen Skifestival, Norway Cup, Lillehammer Olympiaparken, Landsskytterstevnet 2025 Kongsberg, Det frivillig Skyttervesen, Skiforeningen, Norges Gymnastikk- og Turnforbund, Ski-VM Trondheim 2025 og Håndball VM 2025. Å samle disse tungvekterne fra ulike bransjer skapte en unik plattform for tverrfaglig samarbeid og videreutvikling.

Vi vil rette en stor takk til våre samarbeidspartnere og søsterselskaper som bidro til å gjøre dagen så vellykket. Vi ser frem til et fortsatt sterkt samarbeid med alle involverte!

Noen bilder fra dagen:

Månedens nye kunder i desember og januar!

Vi ønsker følgende organisasjoner velkommen til Rubic:  Landsforeningen for pårørende innen psykisk helse LPP er en landsomfattende ideell interesse- og brukerorganisasjon for pårørende innen psykisk helse. Organisasjonen

Les mer »

Jeg ønsker å bli mer effektiv

Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende

Prøv Gratis

Prøv Rubic helt uforpliktende for å se om RUBIC kan hjelpe dere til å spare tid og få mer kontroll på medlemmene.

“Drift smartere, øk inntektene og frigjør tid til bedre aktivitet”

Rubic AS skal være best på å hjelpe foreninger til å:

  • Drive profesjonelt
  • Yte god service til medlemmene
  • Frigjøre mest mulig tid hos administrasjon
  • Sørge for god kommunikasjon mellom grupper og medlemmer