Rubic + Swedbank Pay / PayEx = Sant

Rubic AS har inngått samarbeid med Swedbank Pay dette gjør 

hverdagen for våre kunder enda enklere og bedre. 

Trygghet for kunden

Det blir nå satt opp egen kontoer for alle våre kunder hos Swedbank / PayEx. MER TEKST HER

Det blir gjort flere kjøp

Jo smidigere opplevelsen er for kundene, desto større er sannsynligheten for at det blir et kjøp. Ved å tilby flere betalingsmetoder og mulighet til å lagre opplysninger, går du ikke glipp av kjøp på grunn av unødige komplikasjoner.

Én avtale, én pris

Én avtale og én pris for hele pakken, i stedet for separate avtaler for betalingsmetodene du vil tilby kundene. Dessuten kreves det bare én installasjon for å komme i gang.

Om prosessen

Dere sender inn en søknad via Swedbank sin søknadsportal. I denne prosessen er det en del dokumenter som skal sendes inn. Dette er på grunn av innstramminger rundt hvitvasking (PSD 2). Dette dokumentet kan fylles ut av hvem som helst i klubben, men må signeres av den som er signering i foreningen. Om foreningen ikke har definert denne personen må alle i styret signere denne avtalen. 

Dokumenter som skal sendes inn:

  • Vedtekter
  • Signert protokoll fra årsmøte
  • I noen tilfeller også regnskap og balanse fra siste år. 

Beskrivelse av prosesen

Priser

Bank- og Kreditkort (inkl Vipps)

5 % + 2 kr 

OCR / Faktura

15 kr per innbetaling +

125 kr per måned (eks mva)

Se mer i vår prisliste

Send inn søknad

Dere vil motta en link for søknadsutfylling av Rubic sine supportavdeling. 

Onboarding

Når søknaden er fylt ut blir denne sendt inn til Swedbank sitt onboardingsteam. De vil behandle denne, dette tar normalt 1 uke. I noen tilfeller må også regnskap og balanse etter sendes og da vil behandlingstiden være lengre.

Godkjent

Rubic vil da ta kontakt med kunde for å avtale tidspunkt for overføring til Rubic Pay og Swedbank. 

Klart!

Rubic lanserer Rubic Pay på avtalt dato som er satt mellom Kunde og Rubic. 

Ofte stilte spørsmål

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Swedbank Pay er det vi kaller tilbudet vårt for trygge og enkle betalinger der kjøpere og selgere møtes – både i butikk og på nett.

Laget med omtanke

Swedbank har i 200 år gjort det mulig for mennesker, bedrifter og samfunnet å vokse. Det ville ikke vært mulig hvis vi ikke samtidig sørget for at menneskene, bedriftene og samfunnet vi samarbeider med, føler seg trygge i hvert trinn.

Nå når stadig mer av handelen skjer på nettet, passer vi på å gi både kjøpere og selgere den samme tryggheten som vi alltid har gjort. Det betyr at vi behandler opplysningene på en sikker måte, men også at vi er ansvarsfulle når vi tilbyr tjenester for betaling. Vi oppmuntrer for eksempel ikke kundene til å ta opp kredittlån som de får problemer med å betale.

For både kjøpere og selgere

Uansett hvilken side av kassen du står på, skal det være enkelt å bruke Swedbank Pay.

Når du som privatperson bruker Swedbank Pay, kan du betale på den måten som passer deg for øyeblikket. Du kan også lagre opplysningene for å gjøre fremtidige kjøp smidigere, og du kan når som helst endre eller fjerne disse ved å logge inn.

For deg som har butikk, har vi både komplette og skreddersydde løsninger for å ta betalt av kundene, selvsagt med support fra installasjon til ferdigstilling. Det gjelder om du har en fysisk butikk, en netthandel eller begge deler.

Swedbank Pay er en del av PayEx Sverige AB.