Er du lei av uendelige e-poster, manuelle registreringer og kvitteringer som forsvinner? Med Rubic Connect får du en fullstendig digital utleggsløsning, som gjør refusjoner enkle, effektive og oversiktlige – for både medlemmer og klubbadministrasjon..
Mange klubber og organisasjoner sliter med tidkrevende utleggshåndtering. Medlemmer sender e-poster med bilder av kvitteringer, økonomiansvarlige må manuelt registrere beløp og kontonumre, og det er lett å miste oversikten. I verste fall går viktige utbetalinger tapt, eller feil beløp utbetales.
Med Rubic Connect blir denne prosessen helt digital. Medlemmer registrerer utlegg direkte i appen, laster opp kvitteringer, og sender inn refusjonskrav på sekunder. Når utlegget er godkjent, går det automatisk videre til utbetaling, helt uten behov for manuell oppfølging.
✅ Digital registrering av utlegg via app – ingen flere e-poster eller papirbunker.
✅ Automatisert godkjenningsprosess – raskere refusjoner, mindre administrasjon.
✅ Full oversikt for klubbledelsen – se hvem som har fått refundert hva, når og hvorfor.
✅ Enklere økonomistyring – mindre risiko for feil og dobbeltbetalinger.
For medlemmene betyr dette at de raskt og enkelt kan sende inn sine refusjoner og få pengene tilbake uten å vente på at e-poster skal bli lest og behandlet manuelt. For klubben betyr det mindre tid brukt på administrasjon, bedre økonomikontroll og færre feil i utbetalingene.
Med Rubic Connect får du en smidig, trygg og effektiv utleggshåndtering. Mindre jobb, færre feil og full kontroll over økonomien.
📩 Kontakt oss i dag for å komme i gang!
Personvern @ Rubic AS – 2023
Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende