Rubic er godkjent som integrasjonspartner på den nye integrasjon mot idretts medlemsdatabase hos NIF. Dette betyr at man kan velge Rubic som en trygg partner på IT.
Automatisk og digitalt medlemssystem
Med Rubic får du et digital system som gjør det enkelt å registrere og administrere alle medlemmene i din forening. Systemet er utviklet i Norge som et svar på utfordringer norske foreninger ofte møter på i hverdagen. Med supportavdeling i Lillehammer og i Kvam i Gudbrandsdalen er det heller ikke lang vei til hjelp om du skulle stå fast. Systemet gjør det mulig for deg å ha tilgang på all nødvendig informasjon om dine medlemmer, slik at du enkelt kan kontakte dem med viktig informasjon.
Hvordan velge riktig medlemssystem? Les våre åtte beste tips til hva du bør tenke på før du velger.
Hvorfor er det viktig med oppdaterte medlemslister?
Medlemslistene er klubben og foreningens viktigste verktøy. Disse danner grunnlaget for all kommunikasjon og alle fakturautsendelser samt lisens og økonomisk støtte. Uavhengig av om du er ansvarlig for medlemmene i en idrettsklubb eller en forening, vil oppdaterte medlemslister gjøre hverdagen enklere for alle.
Kort fortalt bidrar oppdaterte medlemslister til:
- effektiv kommunikasjon
- redusert arbeidsmengde
- fornøyde medlemmer
Gjør det enkelt å være med i idrettsklubb
Også i idrettslag og -klubber er det behov for et oversiktlig og enkelt medlemssystem. Det får du med Rubic. Vårt digitale system sørger for at endringer overføres til alle lister og gjør det enkelt å ajourføre medlemmenes kontaktinformasjon. Det vil gjøre hverdagen enklere for alle involverte i idrettsklubben.
Prøv gratis i 30 dager
Fyll ut skjemaet nedenfor og prøv Rubic gratis i 30 dager! Har du spørsmål om systemet kan du sende en e-post til hei@rubic.no eller kontakt oss via kontaktskjemaet nedenfor.