Vi hjelper arrangører med å få kontroll på funksjonærer og frivillige under arrangementer. Glem manuelle systemer som tar for mye tid.
Vi i Rubic jobber for å forenkle hverdagen til ansatte og frivillige i Arrangør-Norge. Vi har som mål å lage gode softwareløsninger for mange med hovedfokus på å finne de beste løsningene for arrangører i Norge.
Frivillighet gjort enkelt!
Rubic Funksjonær hjelper deg bort fra regneark og gule lapper og over i en strukturert, enkel og effektiv hverdag.
Med akkrediteringsfunksjonen er det enkelt å holde kontroll på hvem som er hvor og hvem som skal ha tilgang til forskjellige områder.
Når du inngår en kompisavtale med Rubic får du en partner. Vi lytter alltid til deres ønsker og gir råd og veiledning om det skulle være noe dere lurer på. Samarbeidet kan vare så lenge dere ønsker støtte og har behov for vår hjelp. Sett bort de oppgavene dere ikke har tid eller lyst til å utføre, og la heller oss gjøre det. Med vår kompetanse og innsikt i hva som skal til for å lykkes, er dere i de tryggeste hender.
Vi har respekt for at det å bytte medlemssystem kan være en tidkrevende og utfordrende prosess. Vi har erfaring med å gjøre den smidig.
Som arrangør pleier det erfaringsmessig å være mye som skjer uker før arrangementet. Etter avtale tilbyr Rubic utvidet support- og vakttelefon.
Personvern @ Rubic AS – 2023
Prøv Rubic helt uforpliktende for å se om RUBIC kan hjelpe dere til å spare tid og få mer kontroll på medlemmene.
“Drift smartere, øk inntektene og frigjør tid til bedre aktivitet”
Rubic AS skal være best på å hjelpe foreninger til å:
Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende