
Med kundene i fokus – Rubic prioriterer support og kundetilfredshet
Å ha en pålitelig og effektiv support er avgjørende for å gi gode kundeopplevelser. Hos Rubic er støtte og kundetilfredshet alltid av høyeste prioritet. Vi
Her kan du lese vår egen blogg, jevnlig blir bloggen oppdatert med spennende kundecaser og hjelpeartikler.
Å ha en pålitelig og effektiv support er avgjørende for å gi gode kundeopplevelser. Hos Rubic er støtte og kundetilfredshet alltid av høyeste prioritet. Vi
Som ansvarlig for banefordeling i en klubb eller daglig leder i en forening kjenner du sannsynligvis til utfordringene med å holde oversikt over mange baner,
Mange idrettslag og foreninger benytter seg av flere systemer for å håndtere medlemmer og drifte organisasjonen, noe som fort skaper utfordringer, feil og unødvendig tidsbruk.
Vinteren i Norge byr på en rekke spennende idrettsarrangementer, og i år er Rubic med på laget for å sikre smidig gjennomføring av flere av
For mange lag og foreninger er dette høysesong for planlegging. Da lønner det seg å sette opp et årshjul – et kraftig verktøy som gjør
Sliter du med å få inn medlemskontingenten? Er det vanskelig å få til de tingene dere vil i laget eller foreningen på grunn av trang
Vi i Rubic vil gjerne takke for denne fine reisen gjennom dette året. Det har vært mange høydepunkter, ikke minst at Ski-Norge har omfavnet vår
Mange lag, foreninger og organisasjoner er på utkikk etter et fullgodt medlemssystem som passer akkurat deres behov. Samtidig er mange redd for at de har
Er du en forening, en arrangør eller et lag vil du ha god nytte av Rubic Connect, i tillegg til å spare mye tid. Med
Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende